Ogłoszenie

stat4u Nie wiesz jak zacząć? Wbij tutaj.
Dla nowych/zapominalskich: Posty na gale należy pisać do godziny 16:00 w dzień tejże gali (czyli na Clash w środę). Późniejsze (po 16:00) starania na Backstage/Ring nie będą brane pod uwagę na galę odbywającą się owego dnia.




#1 2011-07-16 15:15:23

 TedzikX

http://imageshack.us/a/img194/1306/ndwc.png

11468107
Skąd: Zelów
Zarejestrowany: 2009-12-25
Posty: 734
Punktów :   
Wrestler w e-fedzie: Ted DiBiase jr
Od kiedy interesuje się wrestlingiem?: 4 lata
Ulubiony wrestler: Undertaker,Ted DiBiase sr
Ulubiony Tag Team: BOFD
Data urodzenia: 01-07-1996

Fifa 12

W tym temacie będę informował o wszystkich nowościach oraz innych ciekawostkach z produkcji tej gry na razie to co zapowiedzial człowiek odpowiedzialny za tą wersję gry czyli David Rutter

W tym roku fifa na PC bd jeszcze lepsza na stacjonarce niż na konsolach! Oto jak komentuje to Dacid "Na pecetach możemy pozwolić sobie na wyższą rozdzielczość."

Pierwszy raz w historii gra z serii EA SPORTS FIFA zaoferuje te same atuty posiadaczom trzech najważniejszych platform. FIFA 12 będzie miała ten sam silnik graficzny, opcje i wszystkie inne walory w wersjach na komputery PC oraz konsole PlayStation3 i Xbox 360. Premiera gry zaplanowana jest na 30 września 2011 r.

Cieszymy się, że wreszcie możemy zaoferować graczom to, na co tyle czekali. Teraz będą mogli w pełni cieszyć się legendarnym gameplayem na jednej z trzech najpopularniejszych platform tłumaczy Kaz Makita, producent wykonawczy FIFA 12. Wszystko za co kochacie wersje konsolową, będzie teraz dostępne na komputery osobiste.



Co czeka na pecetowców? Dzięki zupełnie nowej fizyce zderzeń zachowanie zawodników podczas kontaktu FIFA 12 wygląda jeszcze naturalniej, a wzorowane na prawdziwym futbolu ulepszenia rozgrywki sprawiają, że jest ona ciekawsza i bardziej rozbudowana. W akcjach ofensywnych precyzyjny drybling daje większe czucie piłki, a system taktyki defensywnej kładzie równy nacisk na wszystkie aspekty gry obronnej: ustawienie, przechwyt podań i bezpośredni odbiór piłki. Zachowaniami piłkarzy kontrolowanych przez komputer kieruje inteligencja boiskowa nowej generacji o nazwie Pro Player Intelligence.

Kolejną nowością jestEA SPORTS Football Club serce FIFA 12. Serwis połączy graczy z prawdziwym światem futbolu, a jego zawartość będzie na bieżąco aktualizowana pod kątem terminarzy i wydarzeń w ligach świata. Fani będą mogli wspierać swój ulubiony klub w sieci, grając i rywalizując ze znajomymi i milionami użytkowników w innych krajach.

Niestety polska wersja fify będzie biedniejsza, a to wszystko za sprawą ustawy hazardowej, przez to na koszulakch klubu takiego jak np Real Madryt nie będzie sponsora

- jednym z najważniejszych elementów tegorocznej odsłony będzie system Impact Engine. Będzie on śledził i określał kontakt fizyczny pomiędzy zawodnikami (uwzględniając m.in. takie części ciała, jak biodra, czy kolana);

- śledzone będą także tę części ciała gracza, które zostały uszkodzone w trakcie meczu. Ponadto tym razem kontuzjowany będzie mógł zostać również piłkarz nie będący przy piłce, jeśli będzie zbyt zmęczony;

- w FIFIE 12 ulepszone zostaną podania, które dzięki systemowi AI Vision Game mają być jeszcze bardziej realistyczne. Jeśli spróbujemy podać do zawodnika nie znajdującego się w polu naszego widzenia, wówczas szansa na to, że piłka trafi do adresata będzie znacznie mniejsza. EA ma nadzieję, że skończy się „podawanie na ślepo”;

- system Personality Plus zostanie ulepszony i będzie miał jeszcze większy wpływ na poszczególnych zawodników;

- sztuczna inteligencja piłkarzy ma być „bardziej ludzka”, a każdy gracz ma działać stosownie – mniej lub bardziej – do jego prawdziwych możliwości. Przykładem jest sytuacja, kiedy jeden z piłkarzy widząc nadbiegającego w jego kierunku Fabregasa z piłką zachowa się nieco ostrożniej;

- na boisku znaleźć mają się trzy nowe obszary, w tym ławka trenerska;

- pojawi się nowy, krótki drybling, który będziemy mogli wykonać lewą gałką;

- w grze znajdzie się nowa kamera, umiejscowiona bliżej murawy;

- oczywiście nie zabraknie także nowych, bardziej ergonomicznych menusów.

Wiadomo już co bd w trybie managerskim. David uchylił rąbka tajemnicy więc przedstawię wam tutaj te informacje.

Skauting: Tak, skauci powrócili, lecz tylko do wyszukiwania młodych graczy, możemy mieć co najwyżej trzech skautów i możemy ich wysłać do oddzielnych regionów na czas określony przez siebie. Najlepsi skauci wymagają więcej pieniędzy za swoją robotę, lecz jeśli chcesz mieć najlepszych "młodziaków" to musisz zatrudniać tych najlepszych. Czasem, aby skaut coś interesującego znalazł trzeba jego wysłać kilka razy w ten sam region, lecz jeśli czekasz z tym za długo inne kluby mogą być przed Tobą i zaciągnąć tych najlepszych do siebie.

Młodzieżówka: Jeśli już ściągniesz jakiegoś młodziaka poprzez skauting to będziesz mógł ich dodać do młodzieżówki, aby oni się dalej rozwijali i śledzić ich postępy w przyszłości, a wraz z nimi podejmować decyzje czy owy młodziak ma zostać czy jednak zauważysz, że postąpiłeś źle ściągając owego młodziaka i odeślesz jego z kwitkiem.

Historie Zawodników: Przez cały sezon poszczególni gracze będą teraz zwracać się do Ciebie z różnymi sprawami. Główne tematy to, obawy przed doznaniem kontuzji, nie wystawianiem zawodnika w pierwszej jedenastce, niezadowolenie z powodu nowych transferów, granie nie na swojej pozycji, forma, odejście na emeryturę i wiele, wiele więcej. Jak zareagujesz na te przypadki zależy to tylko i wyłącznie od Ciebie.

Transfery: Tym razem transfery są pełne różnych innowacji, końcowy termin transferów jest PEŁEN nowości i informuje Cię godzina po godzinie co się dzieje z danymi zawodnikami u Ciebie jak i u innych klubów aż do pory gdzie okienko transferowe się zamknie. Teraz możesz również "grać na zwłokę" przy niektórych transferach, aby zgarnąć dla siebie jak najwięcej czasu i zdecydować którego gracza kupić spośród kilku transferów.

Forma i Chęć Grania: Obie funkcje wróciły i będą potrzebowały naszego bacznego oka. Będziemy musieli owe funkcje sprawdzać przez cały sezon, ponieważ są to funkcje "przyspawane" do Historii Graczy, gdzie to gracz może być niezadowolony z kilku różnych powodów.

Rozwój Zawodników: W końcu jest naprawiony lecz musielibyśmy zagrać kilka sezonów, aby potwierdzić to. Jednak gdy graliśmy Southamptonem to wystarczyły tylko 3 gry w sezonie, aby Alex Oxlaide Chamberlain zgarnął wzrost około dziesięciu współczynników. Kilka z nich dodały tylko +1 do danego współczynnika, lecz były też takie które dodały +2 a nawet +3. Alex jest graczem u którego oczekujesz, żeby się rozwijał dlatego też wszystko idzie według scenariusza i poprawienie rozwoju graczy działa.

W ostatnim czasie twórcy gry FIFA 12 poinformowali, że po raz pierwszy w historii, wersja gry przeznaczona na komputery osobiste będzie umożliwiała grę aż 5 osobom jednocześnie . Będzie ona również w pełni kompatybilna z pecetową wersję pada od XboX360, pozwalając na bezproblemową modyfikację klawiszologii.
Oprócz tego, nowa FIFA będzie w pełni zintegrowana z nowością EA - platformą Origin. Będzie ona umożliwiała pobranie dodatkowych zawartości, którymi na pewno w znaczący sposób urozmaicimy naszą FIFĘ. Może to również oznaczać, że aby móc w pełni cieszyć się z FIFA 12, konieczna będzie aktywacja gry za pośrednictwem niedawno wprowadzonej platformy EA.

Żrodło tekstów: Serwi Gamezilla strona ea.com blog fify an twiterze i na facebooku

WYPOWIADAJCIE SIĘ O TYM!

Ostatnio edytowany przez TedzikX (2011-07-16 15:15:46)


Ted DiBiase jr
Osiągnięcia

3x Tag team champion(Now)
1x Intercontinental Champions
1x Hardcore Champion


Offline

 

#2 2011-07-16 15:20:29

 Shary

http://imageshack.us/a/img819/6817/cs2q.png

16078437
Skąd: Gdynia
Zarejestrowany: 2010-12-27
Posty: 967
Punktów :   28 
Ulubiony wrestler: The Miz, CM Punk
Data urodzenia: 1996

Re: Fifa 12

Gra zapowiada się jeszcze lepiej niż poprzednie części. I powiem TedziXie, że zachęciłeś mnie do zakupu.


http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/2012/03/1c80d5bd0b6e32c513f8e71165860e02.gif?1332518604



Osiągnięcia:

1x NWE Tag Team Champion (w/ Edge) - Jako The Miz
1x International Champion - Jako Patrick Payne

Offline

 

#3 2011-07-16 17:50:31

 Pavlo

http://imageshack.us/scaled/landing/801/xk88.png

Zarejestrowany: 2010-05-28
Posty: 1219
Punktów :   39 
Wrestler w e-fedzie: Kurt Maxim
Od kiedy interesuje się wrestlingiem?: 2009
Ulubiony wrestler: Steve Austin, Jericho
Data urodzenia: 96

Re: Fifa 12

Ja oczywiście kupie, i to jak najwcześniej. Czemu? Skromnie mówiąc w Fife jestem zajekuwrwabisty, teraz musiałem zrobić nowe konto () i online gram od początku, narazie mam 11 zwycięstw i zero porażek. Oczywiście kupię, ale mam nadzieję, że poziom CPU będzie lepszy (chodź w to wątpie), bo obecnie z palcem w dupie wygrywam na legendarnym. No nic, kupie tylko po to by nakurwiać online.


Kurt Maxim

World Heavyweight Championship (2x)
Hardcore Championship (1x)
EXO Elimination Chamber Winner (2011)
Intercontinental Championship (1x)
EXO Money in the NWE
Television Championship (1x) - as Paul Blackwade

Offline

 

#4 2011-07-16 18:48:37

 TedzikX

http://imageshack.us/a/img194/1306/ndwc.png

11468107
Skąd: Zelów
Zarejestrowany: 2009-12-25
Posty: 734
Punktów :   
Wrestler w e-fedzie: Ted DiBiase jr
Od kiedy interesuje się wrestlingiem?: 4 lata
Ulubiony wrestler: Undertaker,Ted DiBiase sr
Ulubiony Tag Team: BOFD
Data urodzenia: 01-07-1996

Re: Fifa 12

Pevlo wyślij mi swój nick na PW to popykamy w 11 ^^


Ted DiBiase jr
Osiągnięcia

3x Tag team champion(Now)
1x Intercontinental Champions
1x Hardcore Champion


Offline

 

#5 2011-07-19 07:39:18

 TedzikX

http://imageshack.us/a/img194/1306/ndwc.png

11468107
Skąd: Zelów
Zarejestrowany: 2009-12-25
Posty: 734
Punktów :   
Wrestler w e-fedzie: Ted DiBiase jr
Od kiedy interesuje się wrestlingiem?: 4 lata
Ulubiony wrestler: Undertaker,Ted DiBiase sr
Ulubiony Tag Team: BOFD
Data urodzenia: 01-07-1996

Re: Fifa 12

Nowe informacje na temat gry:
Całkiem niadawno odbyła się prezentacja gry w Polsce oto skrót tego co tam sie zaprezentowało:
Załoga EA Sports nie spoczywa na laurach i wprowadza do gry kolejne mniej lub bardziej rewolucyjne zmiany. Jedną z tych największych jest całkowite przemodelowanie sposobu gry w defensywie, wnoszące do gatunku gier piłkarskich sporo świeżości. Na wrażenia płynące z rozgrywki bezpośredni wpływ będzie miał też nowy sposób dryblowania. Zawodnik obracający się wokół własnej osi ma teraz znacznie większą kontrolę nad piłką i zatacza koła o mniejszym promieniu, co faktycznie pozytywnie wpływa na precyzję kiwek. Pojawią się też nowe, bardziej realistyczne animacje towarzyszące kolizjom, co oznacza koniec komicznych scen wzajemnego przenikania się piłkarzy.
O FIFA 12 opowiadał nam Ian Jarvis - człowiek do tej pory odpowiedzialny przede wszystkim za wersję pecetową, ale w tym roku maczający swoje palce również w edycjach konsolowych. Na prezentacji nie mogło zabraknąć zapewnień, że tegoroczna odsłona będzie identyczna na wszystkich wiodących platformach (PC, PS3, X360). Co do joty – upewnialiśmy się na wiele różnych sposobów i Jarvis nie pozostawił wątpliwości.
Screan nr1
http://www.gamezilla.pl/sites/default/files/2011/07/15/fifa_12_43.jpg
O czym jeszcze mówił Jarvis? Na pierwszy ogień idzie tryb kariery, który w FIFA 12 został poddany wyraźnym modyfikacjom w kwestii zarządzania drużyną. EA Sports chce, by pomiędzy meczami gracze – a raczej początkujący gracze-trenerzy - doświadczali teraz więcej sytuacji, które spotykają prawdziwych menadżerów klubów piłkarskich. Wprowadzono więc coś na wzór krótkich historyjek dotyczących poszczególnych piłkarzy. Nie zdziwcie się, gdy lekko podstarzały już zawodnik poinformuje Was o planowanej emeryturze albo gdy gracz zbyt często grzejący ławkę zechce nagle odejść do innego klubu. Jednym z kluczowych elementów kariery będą morale piłkarzy – zależne od wielu czynników (pozycja drużyny w tabeli, wysokość wynagrodzenia itd.) i mające bezpośrednie przełożenie na ich efektywność na boisku. W związku z powyższym w trybie kariery konieczne będzie rozsądne i przemyślane zarządzanie drużyną, tak by stosunkowo niskim kosztem osiągnąć jak najlepsze rezultaty.
Screan nr 2:
http://www.gamezilla.pl/sites/default/files/2011/07/15/h.jpg
W osiągnięciu takich rezultatów pomocne może okazać się zatrudnienie łowcy talentów, którego zadaniem będzie dostarczanie klubowi informacji o dobrze rokujących zawodnikach z całego globu. W przeciwieństwie do kosztownych starych wyjadaczy, utalentowany nastolatek będzie rozwijał się bowiem szybciej, więc zatrudnienie go w miejsce lekko wygasającego już gracza, który najlepsze lata kariery ma dawno za sobą, może okazać się bardzo trafionym pomysłem. Tym bardziej, że jak wspominałem wcześniej, ten „lekko wygasający już gracz” w każdej chwili będzie mógł zaskoczyć nas informacją o planach zakończenia kariery. W trakcie budowania swojej drużyny marzeń w FIFA 12 spotkacie się też z nowym systemem transferów. Negocjacje w sprawie kupowania i sprzedawania piłkarzy mają być teraz bardziej realistyczne, a podczas transferowego deadline'u pojawi się więcej zaskakujących decyzji. Ostatnie godziny okienka transferowego będą miały swoją dramaturgię – na ekranie pojawi się licznik, a każda decyzja będzie odejmowała godzinę od czasu, który mamy do wykorzystania. Ponadto wszystkie nasze działania spotykać będą się z odzewem mediów – każda mniej lub bardziej kontrowersyjna decyzja zawarta w klubie będzie przez nie oceniana.

Ciekawie zapowiada się też nowość w postaci EA Sports Football Club. To swoista platforma społecznościowa, zbudowana na zasadach zbliżonych do tego, co Elektronicy umieścili już w serii Need for Speed (Autolog) i zamierzają umieścić w Battlefieldzie (Battlelog). Gracz otrzyma tu dostęp do całej masy wyzwań, a także możliwość chwalenia się swoimi wynikami przed znajomymi i w pozostałych tabelach. Cenne punkty zdobywać będziemy zarówno za pojedyncze mecze, jak i specjalne eventy, przygotowywane w oparciu o sportowe wydarzenia rozgrywane na prawdziwych boiskach. Opcja Support Your Club powinna z kolei zainteresować prawdziwych kibiców, którym zależy na wspieraniu swojego ulubionego klubu w każdej możliwej formie. Jeśli pozostaniecie wierni swojej drużynie, każde Wasze zwycięstwo przyczyni się do umacniania jej pozycji w specjalnym rankingu. W ten sposób dowiemy się, który klub cieszy się największą popularnością wśród wszystkich osób grających w FIFA 12. I nie chodzi bynajmniej o liczbę fanów, a raczej skuteczność w wygrywaniu spotkań. Zawierająca się w Football Club opcja Challenges pozwoli na rozgrywanie meczów z faktycznego kalendarza – to raczej średnio nas grzeje, bo podobne rozwiązanie było już lata temu w interaktywnych ligach, które EA zdążyło już wyrzucić ze swojej serii.

Screan nr 3:
http://www.gamezilla.pl/sites/default/files/2011/07/15/fc.jpg

Ludzie z EA Sports podążają we właściwym kierunku, bo choć nie boją się dodawać nowych elementów, robią to z odpowiednią rozwagą. Delikatne szlify w gameplayu sprawiają wrażenie przemyślanych, a nowy sposób gry w obronie może spowodować, że gra w Fifę będzie teraz jeszcze bardziej skillowa niż dotychczas. Z konkretniejszymi zmianami spotkała się otoczka gry – przemodelowano tryb kariery i wprowadzono rozbudowaną platformę społecznościową, która stanowić będzie wspólne miejsce spotkań milionów fanów piłki nożnej z całego świata. Po pierwszym rzucie oka powyższe zmiany oceniam pozytywnie i jednocześnie nie mogę się doczekać zaplanowanej na koniec września premiery. No i fajnie, że w pełnoprawną Fifę, zamiast upudrowanej ubogiej krewnej, zagrają wreszcie pecetowcy.

ŻRódlo: Gamezzilla.pl


Ted DiBiase jr
Osiągnięcia

3x Tag team champion(Now)
1x Intercontinental Champions
1x Hardcore Champion


Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
BetonovÊ Jímky VysokÊ Mýto Apartment in Brodarica with sea view, balcony,... Lodging Norfolk Island Ciechocinek restauracje Szafy z drewna